Kolegy pro tuto pozici jsme již našli. Podívejte se na aktuální inzeráty.

Zákaznická péče – full time

Praha
Full-time
Doporučit kamaráda

Máš rád/a práci s lidmi a dokážeš s nimi vyjít i v méně příjemných situacích? Jsi kreativní a máš rád určitou míru svobody ve své práci? Pak by se ti u nás mělo líbit.

  • Žádné call scripty
  • Mladý tým, který tahá za jeden provaz
  • Kreativita – WOW překvápka

Práce na naší zákaznické péči je dynamická a pestrá. Každý den zpracováváme různé dotazy a požadavky zákazníků. Jedná se jak o běžné záležitosti, tak o složitější problémy či reklamace. Máš tak možnost být kreativní a hledat individuální řešení pro každého zákazníka. Svou kreativitu můžeš využít i při tzv. WOW překvápkách, kdy zákazníkovi vymyslíš nějakou radost na míru – třeba mu pošleš balíček k narozeninám, zlepšíš mu špatný den nebo vyjdeš dělat radost lidem přímo do ulic. :) I když většina pracovního dne se nese v pozitivním duchu, je důležité se umět vyrovnat i s méně příjemnými chvílemi.

Celý tým zákaznické péče má kolem 30 lidí. I když nějaké dny můžeme využívat home office, rádi se potkáváme osobně v kancelářích. Dny si umíme zpříjemnit týmovým brunchem nebo ochutnávkou kávy. A protože naše zákaznická je líheň talentů, často nám zde rostou hvězdy do dalších oddělení – třeba do týmu marketingu, financí, deals managementu, obchodu apod. Je tedy jen na tobě, jestli budeš chtít v budoucnu růst v rámci zákaznické péče nebo směrem do firmy.

Co tě u nás čeká:

  • řešení zákaznických dotazů, reklamací, přání po telefonu, e‑mailu a po chatu (dotazy k nákupu, platbám, termínům, stornům, reklamacím …)
  • aktivní získávání zpětné vazby od zákazníků
  • vymýšlení různých „wow“ akcí pro věrné zákazníky

Co bys měl/a mít:

  • příjemné vystupování a cit pro komunikaci
  • perfektní češtinu slovem i písmem
  • angličtinu na komunikativní úrovni – zvládneš obsloužit anglicky mluvícího zákazníka po e‑mailu i telefonu
  • multitasking, pečlivostpevné nervy - nerozhodí tě nepříjemný zákazník
  • časovou flexibilitu - nedělají ti problém 8 hodinové směny v rozmezí 8:00–18:001–2 víkendové pracovní dny za měsíc (o víkendu můžeš pracovat odkudkoli, pokud budeš mít kvalitní připojení)
  • zkušenosti s řešením reklamací nebo péčí o zákazníky uvítáme, ale není podmínkou :)

Co ti můžeme nabídnout my?

  • zázemí jedné z TOP e‑commerce firem v ČR
  • otevřenost novým nápadům – víme, že to jde dělat lépe a chceme to změnit
  • možnost růstu jak v rámci oddělení, tak firmy
  • atmosféru svobodné firmy bez tvrdého dozoru a kolegy, kteří se rádi smějí a vždycky poradí (nebo tě pošlou za někým, kdo ti poradí :))
  • zaměstnanecké benefity (možnost home office 2–3 dny v týdnu (po zaučení) flexibilní pracovní doba, vzdělávání, kredity na nákup na Slevomatu, Multisport karta, angličtina, Terap.io – psychoterapeutické poradentví, Verdikto – právní poradenství, občerstvení na pracovišti a další…)
  • Nástup ideálně ihned, ale umíme si i počkat

Líbí se ti tahle role? Pak už ti jen zbývá kliknout na tlačítko „Odpovědět“ a my se ti co nejdříve ozveme nazpět.

Těšíme se!

Anet (HR) & Štěpánka (Team Leaderka Zákaznické péče)

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru